neděle 1. listopadu 2015

Lucerničky



Holky si od středy užívaly prázdnin u babičky a dědy. Já si užívala také, co si budeme povídat....V pátek jsem se viděla s kamarádkou Luckou a byla s ní vyzvedávat její děti ze školky. Takové příležitosti si nerada nechávám ujít, baví mě okukování, jaké to mají v jiných školkách. Děti se zrovna chystaly na večerní průvod světýlek a měly k tomu vlastnoručně (spolu s p.učitelkami) vyrobené lucerničky - jen sklenice, listí, drátek, provázek....kouzelné a pro mě velmi inspirující.
Po svém příjezdu domů jsem na procházce s naším psem posbírala pár popadaných listů a vrhla se do příprav ke tvoření.
A o sobotním večeru se už u nás svítilo.

Naše školka má průvod světýlek toto úterý. Těším se. Máme doma i lampiónky, ale já půjdu určitě s lucerničkou.


Děkuji za nakouknutí! 

Krásný zbytek první listopadové neděle,
K.

3 komentáře: