středa 18. listopadu 2015

Koule z provázků



Dlouho se mi ten nápad líbil.
A kdy jindy tvořit světýlka, když ne v době zkracujících se dnů.
Měla jsem doma zbytky příze, koupila jsem nafukovací balónky, LED řetěz a s cácorkami jsem se pustila do tvoření. Každá koule je jiná, spíše jsou to takové šiše, ale nevadí. S výsledkem jsem spokojena, holčičky nadšené.
V pokojíčku řetěz hlídá spolu s čarodějnicí (která odhání bubáky:)) a hezky jemně osvětluje okno.
Pro ty, které by nápad také oslovil, přidávám odkaz na video s postupem výroby.

Krásnou středu přeji a děkuji za nakouknutí,
K. 

6 komentářů:

  1. To je povedené :). Čarodějnice proti bubákům je super :)!

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je riadne super :) páči sa mi to moc moc :)

    OdpovědětVymazat
  3. jéééj, to je krásne :) a s čím si to lepila? s klasickým disperzným lepidlom?

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, moc děkuji za komentáře.
    Blani, měla jsem lepidlo Herkules, které jsem naředila vodou.

    OdpovědětVymazat
  5. super a líbí se mi, že i cácorky tvořily ;-)

    OdpovědětVymazat