pátek 21. srpna 2015

Natírám II


aneb barvičky naší předsíně.

V době nepřítomnosti holek a jejich pobytu u babiček jsme s mužem vymalovali nejprve koupelnu a pak přišla na řadu dlouho odkládaná předsíň.
Bohužel není foto "před" neb mě nenapadlo, že bych jej někdy potřebovala.....Jenže s čerstvým vymalováním a novou podlahovou krytinou (nové PVC a čistící zóna) přišla potřeba nějakého barevného oživení.
A tak jsem vytáhla zbytek barvy a natřela schůdky z Ikea, které holky používají při obouvání, a dětský věšák.
Zelené závěsy ve dveřích už visí nějaký ten pátek, ovšem ušila jsem nový závěs (látka MINNA z Ikea) oddělující naše malé odkladiště (komoru:-)).


A tady detail schůdků a věšáčku.
V jednom obchodě v centru jsem objevila šikovné rybičkové věšáčky, které jsem určila na psí potřeby (vodítko, košík, obojek, cestovní postroj) naší Meginky.

Moc děkuji za nakouknutí a přeji krásný zbytek dne! 

K.

2 komentáře: