neděle 16. srpna 2015

Laskominky


Tento víkend se nám cácorky vrátily ze svých prázdninových cest po babičkách.
Chtěla jsem jim něco vyrobit na uvítanou.
Velmi šikovná Janička mě nasměrovala na stránky s úžasnými návody.
Holky už si spolu dokáží docela hezky vyhrát, takže jsem se rozhodla, že je vybavím sladkostmi do malé cukrárny. Vznikly dva kornouty s kopečkem zmrzliny a dva donuty.



Šálky s podšálky jsem objevila v pátek cestou do práce ve Zlevněnce. Za 10,-. No, nekupte to.

Radost obrovská.
Celé odpoledne jsme nedělali s mužem nic jiného, než že jsme ochutnávali zmrzlinky, donuty a kávičku, které nám holky neustále servírovaly. 

10 komentářů:

  1. jéj, tak tie sú krásne :) mne háčkovanie či štrikovanie vôbec nešlo :/ možno keď budem veľká, tak sa to naučím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Katko, moc krásné....šikulka.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Waaauuu, tak to je úžasné, holky musely mít ohromnou radost, kéž bych byla také tak zručná :))

    OdpovědětVymazat
  4. to si děláš srandu! :O woow
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. to je parádní Kačko!!! a holky musely mít obrovskou radost, a co je lepší.. po těchto laskominách s mužem nepřiberete ;-)

    OdpovědětVymazat