neděle 23. srpna 2015

Donuty



V týdnu mi volala kamarádka Míša, že nás zve na sobotu na oslavu pátých narozenin její dcerky Dominičky. Na můj dotaz, co by se Domince líbilo, mi Míša odpověděla, že mám něco vyrobit. Domča už má ode mě nejednu věc (háčkovaný šátek, sukýnky do školky, softshellové kalhoty), takže mě to potěšilo, ale i vyděsilo zároveň. Potřebuji na promyšlení a realizaci vždy nějaký čas.....
Ale nápad byl naštěstí velmi rychle tu.....háčkované donuty potěší určitě i Domču.
Vznikly dva a doplnily další naše drobné dárečky.
Nadšení velké, prý je dnes dopoledne pekla v troubě a servírovala.
Mám radost.

Děkuji za nakouknutí. 

K.

4 komentáře:

  1. Jee, to je nápad :)! Já první myslela, že jsou to podložky pod hrnek :).

    OdpovědětVymazat
  2. :-) Podložka pod hrnek je taky dobrá. Včera se mě babička Dominičky ptala, jestli jsou to ty relaxační polštářky do ruky (jak to člověk mačká a uklidňuje jej to:-)

    OdpovědětVymazat
  3. sú krásne.. na spapanie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou parádní Katko :)) Moc se mi líbí ty pastelové barvičky :)

    OdpovědětVymazat