pondělí 6. července 2015

Šaty


Nejnovější Burda.
Neodolala jsem. Při letmém prolistování jsem se zamilovala do střihu na šaty.
Celý minulý týden jsem přemýšlela - ušít je či neušít na sobotní oslavu?
Definitivní rozhodnutí přišlo v pátek, kdy jsem jela velmi spokojená a neunavená z práce. To dám, řekla jsem si.
Tak jsem se na to, s dětmi za zády, vrhla.
Musela jsem trošku improvizovat - moje doma nasyslená látka měla rozměr 180x110 cm. Vypustila jsem kapsy a rukávky, sukýnka by měla být bohatší. Na pásek nezbylo, tak jsem použila jinou (ale ladící) látku.
Došila jsem v sobotu v deset dopoledne a ve dvě odpoledne v nich vyrážela na narozeninovou párty.
Ale příště už nikdy nic takto na poslední chvíli, jsou to docela nervy!:-)

Děkuji za nakouknutí! 

K.



7 komentářů:

  1. Jsou nádherné :). Kdyby u té práce na poslední chvíli tolik nepracovaly nervy, byl by to velmi efektivní způsob práce :D!

    OdpovědětVymazat
  2. jsou moc krásné!!!! fakt si neskutečně šikovná a já mám v poslední době pocit, že nic neumím a tady vidím takovou nádheru.. no jdu se zahrabat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romi;) Děkuji, ale rozhodně se nikam nezahrabávej;)

      Vymazat
  3. wou, tak to už áno :) ja by som sa asi na to vybodla :D ale výsledok stojí zato...sú nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou nádherné!
    Já mám občas nervy jen z toho, když musím na poslední chvíli před oslavou namalovat blahopřání ... no a tady se šijou šaty!:D Jdu se zahrabat:D

    OdpovědětVymazat