sobota 27. června 2015

Zdravotnické taštičky


...aneb můj vyšívací stroj opět v akci.

Mé celotýdenní naskočení do pracovního procesu se blíží neskutečně rychle. Zatím stále chodím jen na jeden den v týdnu, ale to mi za necelý měsíc skončí.....
Naše holky budou v druhé polovině prázdnin cestovat mezi babičkami, a protože své chvílemi velmi divoké cácorky dobře znám, je potřeba nabalit dostatek náplastí a dezinfekcí. Naše babičky, jak jsem měla párkrát možnost vysledovat, nejsou v tomto směru moc vybavené.

Ušila jsem dvě taštičky. Měla jsem doma kousek hnědé koženky, kterou jsem využila. Jedna taštička je pro naše holky, druhá bude jako narozeninový dárek pro neteřinku a synovce. Vnitřek jsem naplnila důležitými potřebami pro případ zranění.


A cože jsem vlastně dala dovnitř? ;)



Děkuji za nakouknutí a přeji krásný víkend! 

K.

3 komentáře: