sobota 4. dubna 2015

Krajková čelenka


Vše způsobilo prolistování nejnovějšího časopisu DM drogerie Active beauty. 
Na stránce mě zaujala koláž s romantickou látkovou čelenkou. 
Moc ráda nosím čelenky, látkové jsou velmi pohodlné.
No, co bych si podobnou neušila, že.


V galanterii jsem koupila 50cm krajky, která mi padla do oka.
Dál jsem potřebovala špendlíky, gumu, nůžky. Šít se dá ručně i na stroji.

Nejdříve jsem začistila dvojitým zahnutím a prošitím konce krajky.


Pak jsem pomocí gumy a provizorního upevnění pomocí špendlíků naměřila pohodlný obvod konečné čelenky. A přišila na obou koncích na dvou místech.


A tadáááá, parádička je na světě.


Krásný večer a děkuji za nakouknutí. 

K.

2 komentáře:

  1. Vypadá krásně, taková něžná záležitost :).

    OdpovědětVymazat
  2. krása! asi ti pošlu nějaké krajky co u mě zahálí :-D

    OdpovědětVymazat