středa 1. října 2014

Tričko


Byla to tak trošku výzva.
Na fleru už nějakou chvilku obdivuji trička prodejce Li-La. Má tam i tento typ trička jakoby se zavinováním. Takové přece také zvládnu, řekla jsem si. Navíc v mé syslírně byl metr příjemného proužkatého úpletu.
Tak jsem včera ve chvilkách vymýšlela střih a stříhala. Nápomocné mi bylo jedno mé starší úpletové triko.
Nevýhoda mého šití pro děti je, že začínám mít zkreslenou představu o spotřebě materiálu.....myslela jsem si, že z toho metru vystřihnu tričko pro mě a zbude i na tričko či sukýnku pro jednu cácorku. Houby. Nevyšlo ani na dlouhé rukávy, nakonec jsou 3/4....No, co už:-)

Mohla jsem jej střihnout trošku užší (1-2cm) a sedělo by mi možná krapet příjemněji. Ale počítám s tím, že praním se ještě trošinku srazí, tak to bude časem dobré:-)

Venku prší a prší. Snad se nám babí léto brzy vrátí!

Děkuji za nakouknutí!  

4 komentáře:

  1. :-D :-D Kačko já na děti nešiju a taky občas neznám míru :-D ale musím říct, že já 3/4 rukáv miluji a nosila bych ho pořád :-D

    OdpovědětVymazat
  2. jeeežiš a abych nezapomněla! je krásne!

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá krásně, obdivuju :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji holky. Včera jsem měla s tričkem premiéru a super, tak mám radost!

    OdpovědětVymazat