pátek 3. října 2014

Páteční radosti


Tento víkend máme v Brně veletrh KREATIVITA-HOBBY. Navíc je v blízkosti našeho bydliště, takže bylo o směru odpolední procházky rozhodnuto.....
No, moje peněženka se vrátila o nějaký ten peníz lehčí....koupila jsem papíry na vánoční cedulky, základ věnce, přízi a dekorace na vytvoření vánočního věnce. Pak nažehlovací sovičku, razítka na tvoření......ještě jsme koupili dvě sovičky z přírodních materiálů, které nám už sedí na skříni a zapomněla jsem je v tom nadšení vyfotit.

Všichni byli úžasně naladění a usměvaví. Přišla jsem úplně nadšená.
Navíc jsem objevila pro holky na zimu úžasné nákrčníky. Dávám sem i odkaz, pokud by to někoho zaujalo. Zrovna onehdy jsem přemýšlela nad tím, co jim vytvořit, aby měly cácorky krk v zimě co nejvíce v teple a ejhle....vymýšlet nic nemusím!:-)




U focení je u nás zábava. Fotka je mázlá, ale i tak mi to nedá.....Deniska viděla, jak se Nelča fotí, vysvlékla se do naha, dala si na hlavu nákrčník a utíkala před objektiv....společnou mám jen tuto fotku:-)


Děkuji za nakouknutí a přeji krásný víkend


1 komentář:

  1. slusi!
    u nas snad brzy taky nakrcnik pribyde, dcerunka si ho chce uplect na rukach.. :-)

    OdpovědětVymazat