neděle 21. září 2014

Hurá do Sportíka!




Mám víkend bez dětí a bez muže. Jen se psem. Myslím, že si ten klid užíváme s naší fenkou obě dvě.
Máme za sebou pěkné procházky a i trošku té tvorby. Ač bych měla dělat úplně něco jiného, tvoření jsem si nemohla odpustit.
V úterý Nelince začíná kroužek Sportíku. V pokynech - sportovní obuv, tepláky, tričko se jménem. Sehnat čistě jednobarevné tričko byl celkem oříšek....vše s obrázkem, pokud jednobarevné, tak zase s rozhalenkou a tedy v místech, kde by mělo být jméno, byly knoflíčky.....Už jsem vymýšlela, že snad budu muset ušít či přetvořit nějaké starší tričko, ale páteční cesta do mé Alma mater v Králově Poli mě zavedla na Štefánikovu do kreativního obchůdku GABart, kde jsem byla úspěšná. Tričko je tedy teňulinké, myslím, že nám vydrží jen těch 10 lekcí...ale! je jednobarevné a za pár korun.
No a to bych nebyla já, abych nevytvořila aspoň tepláčky:-) Ze zbytku růžové teplákoviny a slonečkového flanelu. Střih je Ottobre 01/2014.
Vřes je z naší sobotní procházky s Meginkou, koukal na mě v jednom květinářství, moc se mi líbil. Teď jen nastudovat, jak na něj, aby se mu u nás dařilo!

Krásný zbytek víkendu! 

1 komentář:

  1. krásnej kompet ;-) možná by mě i dotáhl ke cvičení :-D

    OdpovědětVymazat