sobota 26. července 2014

Látkové košíky na kolo




Moje včerejší celodenní šicí práce. Začala jsem v šest ráno, skončila v deset večer.....Mezi vařením, úklidem, venčením dětí a psa a dalšími činnostmi jsem po chvilkách tvořila.

Deniska dostala k druhým narozeninám kolo-odrážedlo. Nelinka má své kolo vybavené šitým košíčkem, takže bylo třeba ušít košíček na cestovní nezbytnosti (plyšové zvířátko či lahvička s pitím) i pro druhou cácorku.
Už před časem jsem slíbila ušít takové látkové košíky i pro naše klučičí parťáky, Tomáška a Vašíka. Takže vznikly košíky dohromady tři. Spotřebovala jsem na ně zbytky látek - rifloviny, lendy z Ikea a opravdu zbytečků látek se sovičkami.
Až jsem měla došito, zjistila jsem, že košíky budou klukům ladit k bundičkám.......ale bylo to zcela neplánovaně.


Děkuji za nakouknutí a přeji krásné slunečné odpoledne! 

5 komentářů:

  1. Šikovné košíky Katuš. Jsi šikulka. Já zrovna plánuju jeden na své kolo, ale jen jako vložku do drátěného.-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Ajko. Těším se na Tvůj!

      Vymazat
  2. krásné! to se teď bude jezdit ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. taky me jeden ceka pro mlade.. ale nejak se k nemu nemuzu dokopat.. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvely napad! To by si ti moji cykliste taky zaslouzili.. Jdu prohrabat zbytky.. Diky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat