středa 18. června 2014

Štítky



Hodně teď šiji pro "cizí". V tuto chvíli mě nenapadá jiné slovo, ale myslím to pouze tak, že mé výrobky nekončí u nás doma, ale v jiných domácnostech, což mě nesmírně těší. Šiji s láskou a velkou radostí. Jen mě poslední dobou mrzelo, že své výrobky nemám nijak označené. Hodně se mi líbí vlastnoručně vyráběné štítky.
Dnešní odpoledne trávíme s holkama doma. Venku pofukuje a mně se nikam ven nechtělo. Myslím, že ani cácorkám to nevadí. Dlouho jsme nevyráběly nic z papíru, takže jsme si s Deniskou nachystaly vše potřebné, něco málo nastříhaly, skočily pro Nelinku do školky a pak vše dotáhly společně všechny tři do zdárného konce.

Na obrázek jsem náhodně narazila při prohlížení internetu.....stroj a srdíčko na něm, fííha, přesně pro mě. A ještě s ptáčkem...nádhera.

Takže odteď už budeme šité výrobky vesele zdobit!

Děkuji za nakouknutí!

3 komentáře: