pátek 27. června 2014

Šicí rekapitulace

Mám ráda, když mám látky spotřebované s minimálními zbytky. Větší zbytky nedokážu vyhodit a mám pocit, že se mi kupí a zabírají prostor více než samotné metry látek....
Ale ač toho mám nemálo ušito, vždy mi dělá problém si představit či nějak spočítat spotřebu látky. "Bude mi stačit metr nebo mám vzít raději metr a půl?" To jsou mé časté myšlenky.......
Teď se mi povedlo do úplného pidi kousíčku, který jsem už s klidem vyhodila, spotřebovat lehkou teplákovinu. A protože si samozřejmě za pár týdnů nebudu nic pamatovat, využiji blog k tomu, abych si zapsala a zkokumentovala, co jde z určitého množství ušít věcí. Představuji si, že by mi to mohlo v budoucnu pomoci. A kdoví, třeba to pomůže i vám;)

Takže:
Teplákovina měla rozměr 160 cm šířku a 150cm délku.
Ušila jsem z ní:
- Nelince tepláčky (věk téměř 4 roky)
- Denisce legínky (věk téměř 2 roky)
- Klárce legínky (věk 1 rok)
- Amélce legínky (věk 8 měsíců)
- sukýnka (na cca 4 roky - věnována kamarádce Dominičce ze školky)
- 2 čelenky holkám do vlasů


2 komentáře:

  1. To je super :). Krásně to vyšlo. Já taky nemám ráda, když zůstane takový nijaký zbytek, pak pořád přemýšlím, jak ho použít zbavit se jej :)...

    OdpovědětVymazat
  2. krásné a super spousta věcí z toho vyšlo

    OdpovědětVymazat