středa 25. června 2014

Šaty


a premiéra Josefíny.
A pro mě zkouška nervů, zdalipak dokážu ušít šaty, na které je pro moji velikost spotřeba 2,60 metrů látky a na které mám k dispozici 1,5 metru.....
Velmi jsem "osekala" původní střih (Burda 04/2011) - vypustila rukávy, kapsy a lemování výstřihu. Materiál mám zvolený jiný než doporučený, takže jsem vypustila i rozparky na sukničkové části a zadní díl jsem dala do stejné délky s předním.
Zavinování mám na opačnou stranu než v Burdě.....dopředu jsem věděla, že jeden z předních dílů bude sešit ze dvou dílů a tak dlouho jsem měřila a špekulovala, až jsem si střih nakonec položila obráceně....no, nevadí...v zrcadle šaty vypadají jako v časopise, takže jsem vlastně spokojená;)
Výstřih jsem olemovala lemovací gumičkou.

Moc děkuji Romči za tuto látku, kterou jsem od ní dostala ke svým letošním narozeninám!


Děkuji za nakouknutí! 

1 komentář:

  1. Kačko jsou parádní!!! a já mám z té látky jen obyč triko :-D normálně se teď stydím :-D

    OdpovědětVymazat