pondělí 16. června 2014

Jednoduchá sukýnka



Častokrát jsem si říkala, že bych si měla své rychlo-projekty, které stříhám od oka, pro případ opakovaného šití někam zapsat. V dané chvíli si sice říkám "zvládla jsem to jednou, zvládnu to podruhé" a tak to tedy není třeba, ale když dojde na věc......
A pro takové zápisky je blog ideální.

Jednoduchá sukýnka (na cca 4 roky), na kterou je potřeba:
- obdélník 76 x 35 cm + kousek látky na kapsičku
- guma (já mám nejraději šířku 2cm) dle obvodu pasu
- lemovací gumička na ozdobení kapsičky (není nutné)

Postup:
1. sešijeme kratší strany obdélníku
2. založíme a prošijeme spodní lem (cca 2x2 cm)
3. založíme a prošijeme horní lem (cca 2x2,5 cm) - nezapomeneme na otvor pro protažení gumy
4. od oka střihneme kapsičku, kterou našijeme na námi zvolené místo
5. tunýlkem na gumu protáhneme gumu

A je hotovo!

2 komentáře:

  1. Nádherná :), já bych takovou nosila hned :)! Po zkouškách si chystám nějakou takovou taky ušít, tak snad se mi taky takhle povede.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Katy. A určitě povede!

    OdpovědětVymazat