neděle 4. května 2014

Šicí "maraton"




Poprvé od doby, co mám děti, se mi podařilo mít celý byt jen sama pro sebe. Na celý víkend.....Je to daň za vzdálené babičky, ale co se dá dělat. O to víc si člověk váží jakékoliv pomoci.
Manžel s dětmi (včetně čtyřnohého) odjeli v pátek odpoledne k babičce. Zbývá mi cca hodinka času, než se celá banda zase vrátí. Měla jsem kupu plánů - počínaje pořádným odchlupením bytu (kdo má psího kamaráda velmi dobře zná:-) - částečně splněno, vytepováním koberců - splněno, převlečením ložního prádla - splněno, umýváním oken - nesplněno kvůli silnému větru a dešti, úklidem dětského pokojíčku - splněno částečně (poslední dobou mi ubývají síly na úklid hraček, připadá mi to jako velké plýtvání energií), a konče nejmilejším úkolem - ŠITÍM!
Před víkendem mi dorazila objednávka softshellu na pár "zakázek", které se mi sešly od kamarádek pro jejich děti. Nerušený byt je ideálním prostředím na tvorbu, takže jsem se do toho vrhla s nadšením. V pátek jsem stihla střihnout na první kalhoty a dnes ráno dodělávala poslední úpravy. Celý včerejšek jsem šila a šila a šila.....a musím uznat: Klobouk dolů všem profesionálním švadlenkám, které sedí celé dny u stroje.
No, ať neodbočuji. Podařilo se mi ušít dohromady troje softshellové kalhoty. Červené kalhoty z jarního softshellu a růžové v kombinaci s cihlově červenou ze zimního softshellu jsou pro Nelinčinu kamarádku Dominičku ze školky a modré z jarního softshellu pro Vojtíška, synka kamarádky Magdy.

Moc děkuji za nakouknutí, přeji klidný zbytek víkendu.
A já jdu vyhlížet ty moje miláčky, už je tu tiché už moc dlouho.....

2 komentáře:

  1. Kači, krásné jsou :). Někdy jsou takové dny fajn, to věřím :).

    OdpovědětVymazat