středa 23. dubna 2014

Zaletňujeme 2



Počasí je jako na houpačce - chvilku studený vítr, chvilku déšť a kroupy, chvilku sluníčko a velmi teplo. Teplejších dnů ale přibývá, tak bylo potřeba ještě ušít šikovnou bundu. Se zapínáním zipu Nelinka ještě bojuje, tak mě napadlo dát zip jen ke krku.....oblékání bude přes hlavu a ve školce to pro ni bude rázem jednodušší a rychlejší.
Střih jsem našla v dětské Burdě z roku 1994 a upravila si jej dle svých představ (přidala náplet na rukávy a na spodní lem bundy; přidala chránič zipu; na kapsu našila reflexní paspulku)

Děkuji za nakouknutí a přeji krásný (dnes příjemně teplý a slunečný) den! 
K.

7 komentářů:

  1. no nádherná bunda! mám pocit, že šiješ krásněji a krásněji... a já nějak stagnuji... určitě bude z Nelky kóooča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Romi. Já dnes dala celý "komplet" Nelince do školky, ať jí to na zahrádce sluší, ale je tam tak teplo, že jsou děti venku jen v tričku s dlouhým rukávem....no, co už....tak snad bude mít svoji premiéru brzy:-)

      Vymazat
  2. Parádní, já teda zírám. Něco podobného by užily i naše holky. Můžu se zeptat, kde kupuješ látky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, děkuji. Látky velmi ráda nakupuji na www.unuodesign.cz - co jsem tam kupovala softshell či teplákovinu či úplety, tak jsem s materiálem byla moc spokojená. Nakupuji tam i nažehlovací obrázky i reflexní paspulku. Dále mohu doporučit www.bibu.cz, tam jsem se se svojí švagovou zúčastnila jedné hromadné objednávky softshellu a vše proběhlo perfektně.

      Vymazat
    2. Moc děkuji, hned si ukládám do záložek a snad brzy najdu i odvahu pustit se do toho!

      Vymazat