pátek 31. ledna 2014

Jsou dny,


které stojí "za prd". Jsou taky normální dny, ale i dny, kdy se člověk nestačí divit, že vše vychází tak nějak lépe, než by očekával...
Takový den mám dnes já....s radostí jsem se probudila o půl páté ráno, uvařila si kávu a začala přemýšlet, co s optimisticky načatým dnem. V sedm jsem měla upečený mrkvový koláč, uvařenou polévku na oběd, chleba pečící se v pekárně, prádlo v pračce a světe div se - bez protestů nasnídané a převlečené z pyžamek obě holky. Nelinka byla za celý leden všehovšudy třikrát ve školce - nebyla nemocná, ale vstoupilo do toho vytažení nosní mandle + určitá doba rekonvalescence, kontroly u lékařů, a pak také probíhající řádění planých neštovic ve školce, kdy jsem si ji z důvodu plánovaného očkování nechala pro jistotu doma. Očkování zvládla včera a v pondělí už půjde do školky - nevím, jestli víc těší ona nebo já......
Takže si honem nachystat suroviny na hlavní obědový chod, pověsit prádlo, hezky teple se obléci a hurááá ven - ač u nás docela fučelo, nám to nevadilo. Namířili jsme směr papírnictví (mé puntičkářství pro pořádek ve věcech dostává po narození holek těžkou zkoušku, ale zjistila jsem, že potřebujeme nové šanony a různé obaly, potom také nutně potřebuji silnější papír na střihy, atd....). Na krásné dlouhé procházce pořádně vyhládlo, takže oběd byl snězen natošup;)
Já si teď jdu vychutnat odpolední kávičku s mrkvovým koláčem a pak tu mám nějaké šicí dodělávky.
Mám radost, jak mi dnes vše tak hezky vychází ♥.

Ať i vám krásně a pohodově začne víkend i měsíc únor.

A recept mého mrkvového koláče:
3 hrnky nastrouhané mrkve
2 hrnky polohrubé mouky (dávám kombinaci s celozrnnou pšeničnou)
1 hrnek cukru
1 hrnek rostlinného oleje
3 vejce
2 lžičky mleté skořice
prášek do pečiva
sekané ořechy a rozinky
špetka soli



3 komentáře:

  1. Katko jsi pilná a šikovná hospodyňka:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Více takových dní :)! Je to úplně motivující číst :).
    Děkuju za recept :).

    OdpovědětVymazat