úterý 3. září 2013

Sukýnka do školky


Nelinku máme od pondělí ve školce a já jsem jako bez ruky....velký nezvyk mít jen jedno dítě:)
Dnes jsem v čase extrémního ticha v bytě ušila Nelči do školky rychlosukýnku ze zbytku látky a zbytku úpletu. 
Nesmí chybět kapsička na kapesníček!
Zítra vyrážíme i s pyžamkem, protože moje holčička chce ve školce po obědě spinkat....no, takže jak jiné maminky bojují s dětmi, které ve školce být nechtějí, já budu mít co dělat, abych své dítě ze školky dostala!!!!!


Děkuji za nakouknutí ♥.

4 komentáře:

  1. Krásná :-), Nelinka bude jako Maková panenka :-). To je super, že se jí ve školce líbí, statečná :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná sukýnka, dcerka bude roztomilá.

    OdpovědětVymazat
  3. to je krása! Nelinka si te školky užívá :-)

    OdpovědětVymazat