pátek 30. srpna 2013

Šátek No.3

Háčkovaný šátek. Třetí v pořadí:-)
Zkusila jsem jiný vzorek.

Krásný den! ♥

7 komentářů:

  1. Jééé Katko, ty jsi šikulka. A tentokrát jsi vybrala stejný vzorek jako já, o prázdninách jsem háčkovala ze zbylé příze šátek pro chladnější večery. Líbí se mi, že se začíná uprostřed dlouhé strany a může se háčkovat podle materiálu a případně udělat poslední řady jinou přízí. Začátek docela přibýval, ale později jsem jednu řadu dělala třeba hodinu:-) Tak se budu těšit, jakým dalším šátkem překvapíš příště. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, děkuji za komentář. Musím přiznat, že mě tento vzorek vcelku oslovil, takže háčkuji další ve stejném "duchu". Taky se mi líbí to, že se mohou přidávat barvy, ovšem na to jsem zatím líná:-) A s tím přibýváním jsem na tom stejně!

      Vymazat
  2. no za chvilku budeš mít všechny vánoční dárky :-D další krásný šátek

    OdpovědětVymazat
  3. Je skvělý :), moc krásný :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny je, si veeeľmi šikovná ♥

    OdpovědětVymazat