pondělí 1. července 2013




Červenec je měsíc oslav. Naše holky mají narozeniny (Nelinka 3 a Deniska 1 rok),  synovec Vojtíšek má narozeniny (2 roky), manžel má narozeniny a můj dědeček má narozeniny.
Takže jsem si chtěla aspoň na jednu oslavu něco ušít a prohledala jsem nasyslené zásoby látek (tato je Riley Blake).
Šaty jsou velmi jednoduché, s gumkou pod pasem a kapsami ve švu...střih je Burda 04/2011.

Tak snad na ně vyjde počasí!
 

8 komentářů:

  1. V nich budeš hvězda všech oslav:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou krásné! Moc povedené :).

    OdpovědětVymazat
  3. Kačko teda ty jsou krásnéééééé a uvidím fotku i na tobě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Romi, děkuji! Já doufám, že mě někdo vyfotí;)

      Vymazat
  4. Krásné šatky, také mám narozeniny v červenci, pro mě nejhezčí měsíc v roce :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář a přeji k narozeninám jen to nejlepší!!!

      Vymazat