neděle 2. června 2013

Nedělní


Podařilo se mi ušít rychlotričko. Proužkový úplet čekal už nějakou chvilku ve skříni.
Oproti původnímu střihu (Ottobre) jsem jej lehce rozšířila, protože mám ráda volnější módu, a protáhla, protože nemám ráda, když mi táhne na záda.


Hnedle jsem jej provětrala na parku. Celé odpoledne tu v Brně svítilo sluníčko (všude jinde dle zpráv pršelo), tak jsme vyrazili ven. Nelinka má na sobě "Peppa kalhoty", ovšem ty se na modelce vyfotit nezdařilo (vzhledem k jejímu neustálému pobíhání). Tak se alespoň pochlubím vestičkou, kterou jsem šila loni na jaře, letos do ní Nelča krásně dorostla!!!



A zkusila jsem upéct makový závin, mňam. Byl téměř okamžitě snězen.

A zítra vzhůru do nového týdne!

3 komentáře:

  1. Je parádní, a sluší:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Tričko je skvělé :). Krásné fotky :).

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne! i moc hezky uplet...taky jsem podobny schanela

    OdpovědětVymazat