úterý 7. května 2013

Peppa

Nelinka miluje prasátko Peppu.
Jednak se jí jméno prasátka dobře vyslovuje a pak obecně prasátka zbožňuje. Vždy začne chrochtat a napodobuje mlaskání čuníků.
Stroj s možností vyšívání mám už půl roku a ne a ne se k tomu dostat. Hrůza! Ono je velmi těžké i samotné šití, protože jedno dítě mačká pedál, co je na zemi a druhé mi na stroji točí kolečkem, které ovládá polohu jehly....

V pátek jsem dostala emailem od Romči nádherný obrázek Peppy vytvořený v programu na tvorbu výšivek.
Manžel byl dnes doma, tak jsme se do vyšívání pustili. Venku prší, tak budeme vyšívat, řekli jsme si!
Lepší jak televize, opravdu!

Nelinka se samou radostí ani nemohla soustředit na focení, s úžasem koukala na obrázek.....

No a mně zbývá už jen ušít ty kaťata, co mám v mysli, a z daného dílu vystřihnout kapsičku.....snad budu mít brzy příležitost!

Romi, moc děkujeme!!!!

2 komentáře:

  1. Mam hroznou radost, ze se Peppa libi a taky, ze to dostalo k vysivani;-)

    OdpovědětVymazat