středa 17. dubna 2013

Na výlety, za sportem....

Dnes je to týden, co jsem měla narozeniny.
10.duben je MŮJ den!
K loňským narozeninám jsem dostala od mé milé Romči časopis "Wundervolle Patchworktaschen". Jak název časopisu napovídá, je psaný německy....já němčinu měla na gymnáziu, tudíž už je to přes deset let, co jsem si "nezašprechtila". Nicméně určitá pasivní slovní zásoba zůstala, postupům jsem i lehce porozuměla.
Na první pohled mi padla do oka taška na úvodní straně, říkala jsem si, že by se mi taková kabelka túze hodila.


Rok trvalo, než jsem se do ní pustila.
Leč to bych nebyla já, abych dělala věci jednoduše, když jdou složitě. V průběhu realizace jsem si, inspirována Belletkou, namyslela prošití všech dílů a přední kapsičku.....Uvnitř jsem vytvořila dvě kapsičky.
Takže výroba nakonec trvala krapet déle.
Ale tramdadadá, je tu:


Je ušita z lesklé šusťákoviny.
Je obrovská. Na focení jsem do ní strčila tři dospělácké osušky a dva ručníky a ještě by to chtělo něco více, aby vynikl její tvar.....
Ale naše pětičlenná rodinka (počítám i psa:-)) potřebuje hodně věcí, takže se prostor uvnitř využije do posledního místečka.

Minulý týden jsem ve schránce k 29.-tým narozeninám objevila jako dárek Burdu. Romi, pevně věřím, že se nějakým, z ní ušitým kouskem, pochlubím dříve než za rok!!!!

5 komentářů:

  1. Pěkná Katuš, i to prošití je parádní:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádherná :), moc se mi líbí :).
    A opožděně všechno nejlepší k narozeninám :).

    OdpovědětVymazat
  3. Kačko ty jsi mě dnes krásně rozesmála ;o) taška je nádherná!!!! nechceš ušít i jednu pro mne? taky by se mi tuze hodila ;o) no asi se jdu hrabat v látkách a hledat střih... nutně potřebuji obnovit svůj kabelkový repertoár.

    OdpovědětVymazat