středa 6. února 2013

Pro Kulíška



Neteřinka či synoveček by měla či měl vykouknout na svět 8.4.2013.
"Pracovní" název pro miminko je Kulíšek.
Rodiče se chtějí nechat překvapit pohlavím, takže budeme překvapeni celá rodina v den porodu.
Já jsem ráda připravena zavčas, takže až na porod s dárkem čekat nechci. Kulíškovi jsem chtěla ušít deku na památku k příchodu na svět - zní to hezky, že?:-) Chtěla jsem něco univerzálního - ani holčičí, ani klučičí verzi. Je pravda, že růžovou látku s puntíky z dané kolekce doma mám, ale jaksi se mi ji tam nechtělo dávat...nevím proč.
Nakonec vyšla z deky spíš klučičí verze, i když růžové prvky se na ní najdou také. Holčičce bude slušet také;)
Moje milá švagrová má ráda hnědou, modrou a zelenou barvu, takže jsem vlastně vycházela i z jejích oblíbených barev. Látky jsem nakoupila u Veselé Jehličky a jako podklad dala tyrkysový fleece od Romči. Pracovní postup dle Bellet z její první Mariny.

Mám radost, že je po měsíci šití konečně hotova - s těmi cácorkami se poslední dobou tvoří hůř.
Snad potěší!



6 komentářů:

  1. Nádherná :). Krásná památka k příchodu na svět :)!

    OdpovědětVymazat
  2. krásná a jsem moc ráda, že jsi šla i do čtverečků kolem - ta deka je tím mnohem hezčí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romi, taky jsem ráda. A mám pocit, že jsem se těch malých čtverečků obávala zbytečně, nebyla to zase tak náročná práce.

      Vymazat
  3. pěkné, mimi bude koukat:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat