čtvrtek 14. února 2013

Petitka


Čas letí neskutečně. 
V tomto týdnu jsem vyplňovala Nelince přihlášku do školky.
Naděje si sice nedělám, jednak jsem na rodičovské dovolené s mladší beruškou, jednak je narozená v červenci, tj. v září ji budou vcelku čerstvé tři roky...navíc u nás v Brně je to se školkami hóoodně špatné - dětí mnoho, školek málo.....
Ale zkusíme.....
No a tak nějak jsem Nelinku najednou viděla jako velkou holčičku. Chtělo to kabelušku. Vyhrála Petitka z Belletčina prvního Kurzu tašek. A zbyla mi červená látka z kabelky "Cestující", co jsem šila na podzim.

A tady jsem chtěla vyfotit vnitřek kabelky a objevila jsem tam lokomotivu a prasátko - už si tam dala své poklady ♥.

Přeji moc pěkný den!

4 komentáře:

  1. Krásná, ta látka jí přistane! Ta se bude nosit!

    OdpovědětVymazat
  2. už je to velká slečna a její první kabelka je nádherná, tak jako její majitelka ;o) moc se ti petitka povedla

    OdpovědětVymazat