čtvrtek 1. listopadu 2012

 Včera to byl týden, kdy mi PPL doručilo nového miláčka s kovovým srdcem ♥ . Leč co čert nechtěl, velmi nemilý bacil se usídlil v naší domácnosti a skolil vše, na co narazil...Nový miláček byl tedy uložen zpět do krabice a čekal, až na něj bude síla. A včera večer!!! to přišlo. Zatím jsem ve fázi studování návodu a pomalého zkušebního šití, ale jsem nadšena!!!

Holky spinkají, tak honem kávička a vrhám se opět na návod. Dopoledne donesla pošťačka nový časopis od Bellet, tak to dnes vidím na čtecí poobědový odpočinek.

Krásný, i když tady v Brně upršený, den!


4 komentáře:

  1. To budeš mít prima čtecí odpočinek.... u nás taky prší, ale časopis od Belletky pořád nikde, tak mě čtecí odpočinek nehrozí:-))))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, já ani nedoufala. Pošťačka se dnes vcelku hodně zpozdila a v době, kdy chodívá jsem si říkala, ach jo, tak snad zítra. A naštěstí to vyšlo!!! Držím palce i Tobě!

      Vymazat
  2. Juu :), těším se nové kousky :)!

    OdpovědětVymazat
  3. v dobrém zavidím a moc se těším, co s novým strojem vytvoříš ;o)

    OdpovědětVymazat