sobota 13. října 2012

Háčkovaná šála


Před týdnem mi odešla moje dlouholetá žehlička nadobro do věčných lovišť. Měla jsem (a vlastně stále mám :-)) rozděláno pár šitých věcí a šít bez žehličky moc dobře nejde. To si člověk až v tu chvíli uvědomí, jak moc je žehlička na chystání látek důležitá......A s dvěma malými, ještě ke všemu nachlazenými, holčičími přívěsky a s manželem, který byl v tomto týdnu obzvláště dlouho v práci, se nový malý spotřebič kupuje těžce. A nákup přes internet pro mě v tomto případě není - potřebuji si danou věc "ošahat". Tak jsem se pustila do pokročení s háčkovanými věcmi.....
A jako první byla dokončena podzimní šálka. K saku na podzimní procházky ideální. 

2 komentáře:

  1. Krásná :), bude hezky hřát :).
    Já mám od mamči slíbenou taky kruhovou šálu :).

    OdpovědětVymazat
  2. tá je krásná ♥♥♥ a ta barva se k tomu saku náramně hodí... poslední dobou miluji tmavě modrou ☺

    OdpovědětVymazat