neděle 23. září 2012

Víkendový....

U Mráze mají medvídkový fleece v akci, nechceš nějaký? Nějak v tomto duchu mi v minulém týdnu přišla sms od Romči. A já už v duchu viděla teplejší kalhoty na spaní pro Nelinku.....

Na sobotu si vzal Ondra Nelču na výlet k rodičům a my s Deniskou zůstaly samy. Moc jsem si ten den užila a začínám plně souhlasit s tvrzením jedno dítě = žádné dítě. Zajela jsem do města a po velmi dlouhé době oběhla oblíbené obchody. Denča vše prospala v kočárku a já začala pomalu nakupovat materiál a potřeby k tvorbě dárků na Vánoce (seznam je opravdu dlouhý a je potřeba začít zavčas).


No a odpoledne jsem šila. Fleece na mě už čekal...Vznikly domácí šaty pro Nelču a jedny kalhoty.

A tady šaty z dnešního focení na modelce:
Na rozdíl od kalhot jsem na ně neměla žádnou předlohu a šila je od oka. Jsou trošku větší....ale Nelinka do nich doroste!

Krásný zbytek víkendu!

3 komentáře:

  1. jéééé to je krása.. a koukám, že si sehnala i mýdla ;o) to je super! a ty látky, co jsi nakoupila... co to je za materiál? bavlna? fleece? moc hezké ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Romi, z mýdel jsem měla velkou radost:-) A děkuji za komentář. Látky jsou bavlny a jsou kupované tady:http://www.ardeko-brno.cz/

      Vymazat
  2. pěkné šití.... modelka je kouzelná:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat